Ahogy majdnem minden honlap, úgy a dynamic2100.hu is használ sütiket a weboldalain. Adatkezelési Nyilatkozat:
Az oldal böngészésével hozzájárulsz a sütik használatához.

www.dynamic2100.hu

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK


Az alábbi Általános Szerződési Feltételek - a továbbiakban: Feltételek - a Dynamic 2100 Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. - továbbiakban Eladó -  megrendelésekre vonatkozó általános feltételeit határozzák meg. Annak érdekében, hogy a szolgáltatások és termékek megrendelésekor tisztában legyen a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételekkel kérjük, gondosan olvassa el az alábbiakat. Amennyiben bármilyen kérdése lenne, hívja telefonszámunkat:+36-20-529-4626
Jelen Feltételek tartalmazzák a megrendelés szabályait, a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit.
A Vevő az írásbeli -minimum e-mail- megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja, és magára nézve - változtatás nélkül - kötelezőnek ismeri el jelen Feltételeket.
 
A leadott megrendelést, a megrendelés kézhezvételének elektronikus levélben történő visszaigazolásakor az Eladó megkapja. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Vevő és az Eladó között a termék átadásakor jön létre. A szerződés megkötését az Eladó a megrendelés kézhezvételének igazolását követően is megtagadhatja, ha a megrendelt Termék nincs készletében.
 
A létrejött szerződés iktatásra kerül, írásban kötöttnek minősül, későbbiekben visszakereshető, magatartási kódexre nem utal.
A szerződés nyelve: magyar.
 
A  megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott Elérhetőségeken rendelkezésére állunk. Üzemeltetői adatainkat szintén itt tekintheti meg.


 MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 Termékeinkről és szolgáltatásainkról bővebben a weboldalunkon tájékozódhat. A termékekre vonatkozóan megjelenített nettó és bruttó árakkal tájékoztatjuk árajánlatunkban Vevőinket, amelyek tartalmazzák a törvény által előírt 27% áfát. A feltüntetett árak közvetlen árajánlattételnek nem minősülnek, a visszaigazolt árakkal nem feltétlenül egyenlők. Az esetleges elírásokért és az azokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
 A termékek mellett feltüntetett árak a házhozszállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
 
Az adott termékek mellett feltüntetett készletinformációk tájékoztató jellegűek, valóságtartalmukért az Eladó nem vállal felelősséget. A megrendelt termék szállíthatóságának időpontját az Eladó visszaigazolása tartalmazza.
 
Megjelenített termékeink megrendelhetők házhozszállítással. Nyitva tartás és további információk az Elérhetőség menüpont alatt olvashatók.
 
RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

 Első vásárláskor regisztráció szükséges, mely lehet mind „Vásárlói", mind „Viszonteladói".
Vásárlói regisztráció szükséges a vásárláshoz, és viszonteladói regisztráció szükséges az Eladó mindenkori kedvezményes árlistáihoz történő hozzáféréshez. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Viszonteladói regisztrálóktól cégadatokat, referenciákat kérjen státuszuk jóváhagyásához.
 
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

 A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-17:00 óráig. A megjelölt időponton kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, azonban a munkaidő lejárta után beérkező rendelések csak a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben írásban visszaigazolja a megrendelés teljesítésének időpontját. Amennyiben minden termék raktáron van, általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül.
 A termékek adatlapján megjelenített képek bizonyos esetekben csak illusztrációk, eltérhetnek a valóságostól. A vásárolt áruk részletes jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalán tekinthetik meg. Az ismertető leírásban található műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékspecifikációért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. Az esetleges pontatlanságért felelősséget nem vállalunk. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
 
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy egészben. Ez esetben kizárólag a Megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor részteljesítésre, illetve ha a termék vételárának előre történő kiegyenlítése már megtörtént, az összeg visszautalásra kerül küldője részére.
 
Az írásban visszaigazolt árak 15 napig érvényesek a visszaigazolás napján érvényes devizaárfolyamoknak megfelelően. Árfolyam ingadozás esetén fenntartjuk a jogot az eltérés érvényesítésére árainkban.
 
RENDELÉS MENETE
 
A Megrendelő írásos megrendelést küld a Szállítónak, melyben jelezni kell az áru/szolgáltatás  megnevezését (egyes esetekben rendelési kódját), a kívánt mennyiséget és a vételárat. Az írásos megrendelés történhet e-mailben, faxon, Cégkapun keresztül.
 
A Szállító kizárólag az írásban feladott, a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre vagy afaxszámra, illetve cégkapura érkező megrendeléseket köteles elfogadni. A Szállító minden megrendelést írásban igazol vissza a megrendelésen feltüntetett e-mail címre vagy faxszámra. Élő megrendelésnek kizárólag az írásban visszaigazolt rendelések tekintendők. A Szállító az írásos visszaigazolásban feltüntetheti a megrendeléssel kapcsolatos változásokat és tudnivalókat (árváltozás, áru átvételének várható időpontja, kifutott termék utódai, stb.). Amennyiben a visszaigazolás az ár vagy a pontos terméktípus tekintetében eltér a megrendelésben foglaltaktól, a megrendelés csak a Megrendelővel történő egyeztetést követően lép életbe.
 
A Szállító a fentiekben ismertetett, írásos úton történő és visszaigazolt rendeléseken kívüli módokat (szóbeli foglalás, írásban vissza nem igazolt rendelés) nem tekinti magára kötelező érvényűnek, ezért a Megrendelő a fentieken kívüli módokon történt rendelésekből adódó részteljesítésekért vagy a teljesítés elmulasztásáért a Szállítót nem kérheti számon.
 
A Megrendelő írásos rendelése, valamint a Szállító írásos visszaigazolása és jelen „Általános Szállítási Feltételek" együttesen automatikusan vásárlási szerződésként értendők, amely az áru átadásakor lép életbe.

A MEGRENDELT TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS, HÁZHOZSZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSI MÓDJA
 
A vásárlás értékének kiegyenlítése díjbekérő alapján előreutalással történhet, szerződéses partnerek esetén átutalással. Kérjük, rendelésénél mindig tüntesse fel a kiküldött bizonylat sorszámát.
 
A fizetendő végösszeg az általunk küldött visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. A számlát fizetési mód és megegyezés szerint tartalmazhatja a csomag, vagy küldhetjük postai levélként.
 
Kiszállítás esetén, kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, különös tekintettel a termék sértetlenségére, a csomagban foglalt egyéb kiegészítők meglétére, és természetesen a számlán szereplő adatok helyességére. Amennyiben a terméken sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
 
Szállítási feltételeinket és díjszabásainkat a visszaigazolásban ismerheti meg.
 
Azon Viszonteladó partnereink, akik halasztott fizetési kedvezménnyel szeretnének élni, ennek feltételeiről érdeklődjenek elérhetőségeinken.
 
Az Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is), valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után érvényesül.
 
ÁRUÁTVÉTEL MÓDJAI

Kiszállítás: Megrendelő az írásos rendelésben kérheti a termék vagy termékek házhoz szállítását. A Szállító a házhoz szállítás időpontját a visszaigazolásban jelzi. A kiszállítást a Szállító által megbízott futárcég végzi, melynek költségeit a Szállító az áru számláján, külön tételben szerepelteti. Az aktuális költségek megtalálhatók a visszaigazolásokban.
Cégünk mindenkori kedvezményrendszere alapján lehetőség van díjmentes házhozszállításra, ennek feltételeit valamint a kiszállítási díjakat és feltételeket a visszaigazolásban tekintheti meg.
 
Ezektől eltérő átvételi illetve kiszállítási feltételeket minden esetben írásban kell rögzíteni, ezek a Szállító által küldött visszaigazolás után lépnek életbe.
Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól. Az Eladó visszaigazolásában minden esetben feltünteti a szállítási költséget, illetve ha a rendelés díjmentes kategóriába esik, a díjmentesség tényét is.

ÁT NEM VETT MEGRENDELÉSEK

Amennyiben egy kiszállított áru átvétele a megrendelő hibájából elmarad, fenntartjuk a jogot, hogy meghatározatlan ideig, kizárólag előzetes utalás esetén teljesítsük az adott ügyfél, és cége megrendeléseit.
 
A VÁSÁRLÁSTÓL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS JOGA

 A megrendelést követő 24 órán belül a megrendelőnek jogában áll megrendelését írásban visszavonni. A rendelés menetét és az ettől való elállást a Ptk. 1959. évi IV. tv. 379. § (1) bekezdése, valamint az 381. § (1) bekezdése szabályozza. („A megrendelő a szerződéstől bármikor elállhat, köteles azonban a szállító kárát megtéríteni.")
 
A 17/1999. kormányrendelet értelmében, az átvételtől számított 8 munkanapon belül a vevőnek lehetősége van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ez esetben a csomag árát valamint a kiszállítási díjat a visszavételt követő 30 napon belül hiánytalanul visszautaljuk a megrendelőnek az általa megadott bankszámlaszámra. A visszavásárlás feltétele az eredeti csomagolású árucikk, valamint annak összes tartozéka és a vásárlást igazoló számla másolatának visszajuttatása cégünkhöz. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról, és az abból eredő költségekről azonban a vevőnek kell gondoskodnia.
 
A visszavásárlás nem vonatkozik az olyan nagy, egyedi értékű árucikkek megrendelésére, amelyet raktáron nem tartunk, és csak vevőrendelés esetén szerzünk be, valamint olyan árukra és szolgáltatásokra, amelyek ára a pénzpiac általunk nem befolyásolható ingadozásától függ.
 
ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENET
 
Amennyiben élni szeretne az elállás jogával, annak jelzését megteheti írásban e-mail címen. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünkhöz. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. A visszavásárlás banki, vagy postai átutalással történik, utánvételesen, vagy portóval feladott küldeményt technikai okokból nem veszünk át. A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Vevőt terhelik.
 
ADATKEZELÉS

Vásárlóink személyes adatainak felhasználása a hatályos Adatvédelmi törvény szabályozásának megfelelően történik. Ügyfeleinknek mindenkor joguk van az általuk megadott információk megtekintésére, módosítására, illetve törlésére. Kivételt képeznek ez alól a Számviteli Törvényben meghatározott kötelezően megőrzendő számlaadatok.
Indokolt esetben az adatok kiadhatóak az illetékes hatóság felé.
 
JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK
 
A Dynamic 2100 Kereskedelmi és Szolgáltató Bt.. - a hatályos jogszabályokban előírt - minimum 12 hónapos jótállást vállal minden általa értékesített árucikkre. Amennyiben a vásárolt termék garanciáját harmadik félnél (pl. hivatalos szervizközpont) kell érvényesíteni, a Szállító nem kötelezhető a termék visszavételére, cseréjére vagy szervizelésére. A jótállás részletes feltételei megtalálhatók az árucikkhez mellékelt jótállási jegyen. Vitás esetekben az illetékes felügyeleti szervek és/vagy az országos Fogyasztóvédelmi Felügyelőség szakvéleményére hagyatkozunk.
 
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
 
További garanciális kérdésekben, hibásan leadott vagy teljesített megrendelések esetén kérjük, érdeklődjön email címünkön, vagy egyéb elérhetőségeink bármelyikén.
 
KORLÁTOZOTT FELELŐSSÉG
 
Az Eladó nem vállal felelősséget a weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért, beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. "spam"-ek által okozott károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat.
 
Az Eladó ellenkező tartalmú szerződési kikötés hiányában, és az eltérést nem engedő jogszabályi kikötések keretei között, nem felel közvetett károkért, elmaradt haszonért, adatvesztéssel, használat kieséssel kapcsolatban keletkezett károkért és felelőssége a Termék vételárának összegében korlátozott.
 
EGYÉB FELTÉTELEK
 
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 1959. évi IV. törvény (Ptk), az egyes tartós használatra rendelt termékek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, illetve a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezései, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseit szabályozó 2001./CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
 
A megrendelésének rögzítésével elfogadja a Dynamic 2100 Kereskedelmi és Szolgáltató Bt. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Pay Pal

HP Business Partner Zyxel Partner

We sell CISCO

CISCO select